9/1/14

CONFERENCIAS: A XIRAFA

Á volta das vacacións continuamos coas conferencias sobre animais a cargo duns fantásticos expertos e expertas. Hoxe tocoulle o turno a Lucía, que fixo una estupenda exposición sobre as xirafas. Aprendemos moitísimas cousas sobre este mamífero e fixemos moitas preguntas que Lucía nos respondeu con moita "profesionalidade". Para rematar trouxo una xirafiña preciosa feita con materiais de refugallo. Gustounos moito. PARABÉNS, LUCÍA!! Agora podedes ver algunhas fotos. Axiña teremos aquí o vídeo para lembrar todo o que nos contou Lucía.
Bueno, pois... AQUÍ ESTÁ!! A DISFRUTAR!!!

10 comentarios:

  1. Lucia lo hicistes genial.

    ResponderEliminar
  2. Lucía me gustó mucho la jirafa que hiciste. La conferencia te salió muy bien.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Me costo mucho hacer la jirafa.Gracias Nico

      Eliminar
  3. luci la conferencia te salio fenomenal.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Seguro que tu tambien la haces fenomenal

      Eliminar
  4. Lució me a gustado mucho tu conferencia y tu jirafa.

    ResponderEliminar
  5. A min tamén me gustou moito a conferencia e a xirafiña. Bicos.

    ResponderEliminar
  6. a mi tambien me gusto mucho la jiafa

    ResponderEliminar