7/10/16

DE PASEO POR MARRUECOS

Seguindo co noso percorrido polo continente africano, Ramsés achegounos a Marrocos. Tróuxonos varios obxectos que nos resultaron moi curiosos e interesantes e que nos animaron a querer saber máis sobre este país. Primeiro mostrounos un amuleto, a man de Fátima, e contounos a súa lenda; despois ensinounos un djembé, un instrumento con poderes máxicos!!, e para rematar , explicounos a historia dun obxecto da vestimenta típica: o fez. Todo nos gustou moito. GRAZAS a Ramsés e á súa familia!!!
https://goo.gl/photos/XvPaMsyJrR9Trmig8
FOTOS

23 comentarios:

  1. Fue muy guay.
    Y molo muchisisimo¡¡¡

    ResponderEliminar
  2. la mano de fatima fue impresionante sus colores son guapisimos

    ResponderEliminar
  3. Me gusto muchisimo y Ramses lo hizo muy bien

    ResponderEliminar
  4. Si , sobre todo el jembe.

    ResponderEliminar
  5. A mi me encanto la mano de fatima.

    ResponderEliminar
  6. A mi me encanto la mano de fatima.

    ResponderEliminar
  7. lucia estuvistes muy iteresante y muy guapo con el sombrero y el jembe estuviste genial eres muy curiosoy muy chulo las cosas que travistes y interesantes

    ResponderEliminar
  8. A mi lo que mas me gusto de lo que trajo Ramses fue la mano de Fátima.

    ResponderEliminar
  9. A qué si guau molo molo

    ResponderEliminar
  10. estas muy gracioso con el jemve

    ResponderEliminar
  11. estas muy gracioso con el jembe

    ResponderEliminar
  12. El pedacito del sombrero era bonito y brillaba me gustó muchiiiiisimol!!!!!!^_^

    ResponderEliminar
  13. Perdón el pezecito quería decir ˚_˚‖
    ����

    ResponderEliminar